Proces rekrutacyjny

TREŚĆ - główna treść: 

Wierzymy, że rekrutacja to proces, w trakcie którego poznają się firma i kandydat do podjęcia pracy, by dowiedzieć się o sobie więcej. Stawiamy na obiektywność, zaufanie i dobrą atmosferę całego procesu. Zobaczysz, co dzieje się z Twoją aplikacją od chwili jej złożenia i jakie są kolejne etapy rekrutacji.

1. Składanie aplikacji on-line

Po znalezieniu i wybraniu interesującej oferty, wypełnij formularz on-line i załącz swój życiorys. To dla nas istotne źródło informacji związane z przebiegiem Twojej kariery, ze zrealizowanymi projektami, umiejętnościami i kwalifikacjami.

Każda aplikacja jest dokładnie weryfikowana przez specjalistów z Zespołu Rekrutacji.

Sprawdzamy, czy Twoje kwalifikacje i doświadczenie spełniają oczekiwania pracodawcy. Jeśli po analizie aplikacji pojawią się kwestie wymagające doprecyzowania, specjalista z Zespołu Rekrutacji może do Ciebie zadzwonić.

2. Rozmowy rekrutacyjne

Jeśli Twoja aplikacja zostanie oceniona pozytywnie, zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Każda rekrutacja składa się z co najmniej jednej rozmowy – w zależności od poziomu stanowiska i struktury danego działu tych rozmów może być więcej.

Wcześniej poinformujemy Cię, kto weźmie udział w rozmowie.

W czasie spotkania chcemy dowiedzieć się, jakie masz kompetencje, wiedzę i jaka jest Twoja motywacja do pracy. Zależy nam na tym, żeby Cię poznać. Rozmowa to też okazja dla Ciebie, żeby dowiedzieć się o nas więcej!

3. Informacja o wyniku rekrutacji i decyzja o zatrudnieniu

Informację o wyniku procesu rekrutacji otrzymasz od specjalisty ds. rekrutacji drogą telefoniczną lub mailową. Na każdym etapie rekrutacji gwarantujemy Ci dyskrecję i zachowanie poufności.

 

NASZE NARZĘDZIA REKRUTACYJNE

W zależności od procesu rekrutacyjnego możemy prosić Cię o wypełnienie testów rekrutacyjnych. Pozwoli nam to dopasować Twoją wiedzę, umiejętności i doświadczenia zawodowe do profilu stanowiska.

Korzystamy z:

  • testów analitycznych sprawdzających m.in. umiejętność logicznego rozumowania,
  • testów znajomości języków obcych,
  • innych testów wynikających z profilu stanowiska,
  • przygotowania rozwiązań do konkretnych projektów lub wyzwań na danym stanowisku,
  • assessment centre.
RIGHT COLUMN - photo: 
Oferty pracy EDF Polska
RIGHT COLUMN - text: 

Kluczowym elementem strategii EDF w Polsce są zmotywowani i kompetentni ludzie na każdym szczeblu organizacyjnym. To dzięki zaangażowaniu pracowników Grupa jest w stanie osiągnąć swoje cele i zrealizować plany.

Jak zmienić sprzedawcę?

Zobacz jak prosta jest zmiana sprzedawcy energii elektrycznej!

poznaj naszą ofertę

Formularz wysłany pomyślnie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą jak najszybciej we wskazanym przez Ciebie czasie.

Zyskaj z nami

Skontaktuj się z nami bezpośrednio:

12 620 98 98

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla małych i średnich firm