Formalności bierzemy na siebie

Streszczenie: 

Zostając naszym klientem możesz mieć pewność, że wysoką jakość współpracy oferujemy przez cały czas trwania umowy. Od chwili podpisania kontraktu pozostaniesz pod opieką profesjonalnych Doradców, którzy w ramach Gwarancji Bezpieczeństwa przeprowadzą Twoją firmę przez proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, a także będą służyć pomocą na każdym etapie dalszej współpracy.

Korzyści tego produktu

Gwarancja Bezpieczeństwa

Dedykowana infolinia oraz eBOK

Rozliczenie po zakończeniu miesiąca

Czytelna e-faktura z 14-dniowym terminem płatności

TREŚĆ - główna treść: 

Łatwy proces zmiany sprzedawcy

Zostając naszym klientem możesz mieć pewność, że wysoką jakość współpracy oferujemy także po podpisaniu umowy. Od chwili podpisania umowy pozostaniesz pod opieką profesjonalnych Doradców, którzy w ramach Gwarancji Bezpieczeństwa przeprowadzą Twoją firmę przez proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, a także będą służyć pomocą na każdym etapie dalszej współpracy.

Nasi doradcy będą informować Cię na bieżąco o przebiegu procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Nie musisz obawiać się przerw w dostawie prądu. Zmiana przebiega niezauważalnie, a Klient płaci niższe faktury.

Nasze standardy obsługi to:

  1. Gwarancja Bezpieczeństwa
    • Wszystkich formalności związanych ze zmianą sprzedawcy dopełnimy w Twoim imieniu i na bieżąco będziemy Cię informować o kolejnych krokach związanych z tym procesem.
    • Ciągłość dostaw energii w trakcie zmiany, dzięki czemu Twoja Firma będzie mogła bez przeszkód prowadzić zwykłą działalność.
  2. Miesięczne rozliczenia

    Rozliczenia po zakończeniu każdego miesiąca, bez opłat „z góry” na podstawie prognoz.

  3. Faktura elektroniczna 

    Czytelna, łatwa do zapłacenia i zaksięgowania faktura z 14-dniowym terminem płatności, którą stworzyliśmy rozmawiając z właścicielami Firm, takich jak Twoja. Dodatkowo przy wyborze faktury elektronicznej otrzymujesz od nas rabat.

  4. Infolinia

    Dla Twojej wygody uruchomiliśmy specjalny numer telefonu, pod którym Konsultanci EDF odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i przekażą Ci wszystkie niezbędne informacje. Infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 9-19 oraz w soboty od 9 do 15.

  5. eBOK

    Klienci EDF mają dostęp do Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jest to internetowa platforma, na której po zalogowaniu można sprawdzić najważniejsze informacje związane z realizacją umowy między Klientem a EDF takie jak saldo rachunku, faktury czy terminy płatności.

 

RIGHT COLUMN - photo: 
Zamów prąd online
RIGHT COLUMN - text: 

Dowiedz się, ile możesz zaoszczędzić.

Wypełnij formularz internetowy i poznaj propozycje dla swojej firmy.

 

Jak zmienić sprzedawcę?

Zobacz jak prosta jest zmiana sprzedawcy energii elektrycznej!

poznaj naszą ofertę

Formularz wysłany pomyślnie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą jak najszybciej we wskazanym przez Ciebie czasie.

Zyskaj z nami

Skontaktuj się z nami bezpośrednio:

12 620 98 98

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla małych i średnich firm