Formalności bierzemy na siebie

Streszczenie: 

Rozwiązanie idealne dla Firm, które potrzebują szerszego zakresu obsługi klienta. Każdy klient biznesowy otrzymuje od nas unikalną na polskim rynku Gwarancję Dobrego Wyboru – możliwość sprawdzenia oferowanych przez nas usług w ciągu pierwszych 3 miesięcy od rozpoczęcia świadczenia.

Korzyści tego produktu

Gwarancja Dobrego Wyboru i Gwarancja Bezpieczeństwa

Dedykowana infolinia czynna także w soboty

Rozliczenie po zakończeniu miesiąca

Czytelna e-faktura z 14-dniowym terminem płatności

TREŚĆ - główna treść: 

Łatwy proces zmiany sprzedawcy

Zostając naszym klientem możesz mieć pewność, że wysoką jakość współpracy oferujemy także po podpisaniu umowy. Od chwili podpisania umowy pozostaniesz pod opieką profesjonalnych Doradców, którzy w ramach Gwarancji Bezpieczeństwa przeprowadzą Twoją firmę przez proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, a także będą służyć pomocą na każdym etapie dalszej współpracy.

Oprócz tego dajemy Ci unikalną Gwarancję Dobrego Wyboru. Jeśli nie wywiążemy się ze złożonych obietnic, w ciągu 3 miesięcy od rozpoczęcia świadczenia usług,  możesz bez konsekwencji zrezygnować z naszej oferty. Nie masz żadnego powodu by obawiać się zmiany sprzedawcy na EDF.

Nasze standardy obsługi to:

  1. Gwarancja Dobrego Wyboru

    Zmiana sprzedawcy energii elektrycznej nie wiąże się już z ryzykiem podjęcia złej decyzji. Dajemy Ci 3 miesiące na sprawdzenie jakości oferowanych przez nas usług i możliwość rezygnacji jeśli nie wywiążemy się z naszych obietnic.

  2. Gwarancja Bezpieczeństwa
    • Wszystkich formalności związanych ze zmianą sprzedawcy dopełnimy w Twoim imieniu i na bieżąco będziemy Cię informować o kolejnych krokach związanych z tym procesem.
    • Ciągłość dostaw energii w trakcie zmiany, dzięki czemu Twoja Firma będzie mogła bez przeszkód prowadzić zwykłą działalność.
  3. Miesięczne rozliczenia

    Rozliczenia po zakończeniu każdego miesiąca, bez opłat „z góry” na podstawie prognoz.

  4. Faktura elektroniczna 

    Czytelna, łatwa do zapłacenia i zaksięgowania faktura z 14-dniowym terminem płatności, którą stworzyliśmy rozmawiając z właścicielami Firm, takich jak Twoja. Dodatkowo przy wyborze faktury elektronicznej otrzymujesz od nas rabat.

  5. Infolinia

    Dla Twojej wygody uruchomiliśmy specjalny numer telefonu, pod którym Konsultanci EDF odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i przekażą Ci wszystkie niezbędne informacje. Infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 9-19 oraz w soboty od 9 do 15.

RIGHT COLUMN - photo: 
Zamów prąd online
RIGHT COLUMN - text: 

Dowiedz się, ile możesz zaoszczędzić.

Wypełnij formularz internetowy i poznaj propozycje dla swojej firmy.

 

Jak zmienić sprzedawcę?

Zobacz jak prosta jest zmiana sprzedawcy energii elektrycznej!

poznaj naszą ofertę

Formularz wysłany pomyślnie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą jak najszybciej we wskazanym przez Ciebie czasie.

Zyskaj z nami

Skontaktuj się z nami bezpośrednio:

12 620 98 98

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla małych i średnich firm