Najczęstsze pytania

TREŚĆ - główna treść: 
  • Zmieniłem siedzibę mojej firmy. Co powinienem zrobić?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, podając numer NIP, nazwę firmy, dokładny adres obecnie widniejący na dokumentach oraz nowy adres. W ten sam sposób postępuj w przypadku jakichkolwiek zmian danych teleadresowych widniejących na dokumentach.

  • Zgubiłem fakturę. Co powinienem zrobić?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać duplikat faktury. Numer konta oraz kwotę przelewu za energię elektryczną możesz również sprawdzić w SMSie, wysyłanym na podany przez Ciebie podczas podpisywania umowy numer kontaktowy.

  • Czy wzrosną moje opłaty za dystrybucję? 

Nie wzrosną. Stawki opłat dystrybucyjnych określa taryfa Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) i nie są one zależne od sprzedawcy energii. Stawki są zatwierdzane przez Urząd Regulacji Energetyki i nie mogą być zmieniane bez zgody URE.

  • Chciałbym zmienić taryfę. Czy mogę to zrobić?

Oczywiście. Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, a nasz konsultant doradzi Ci jaka taryfa będzie dla Ciebie najlepsza.

  • Chciałbym zwiększyć/zmniejszyć moc dostarczanej energii elektrycznej. Co powinienem zrobić?

W tym celu skontaktuj się ze swoim Dystrybutorem. Numer kontaktowy znajdziesz na stronie internetowej swojego Dystrybutora bądź na fakturze za usługi dystrybucyjne.

  • Chciałbym dodać kolejny punkt PPE do trwającej umowy, czy mogę to zrobić?

Oczywiście, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, a nasz konsultant zaproponuje Ci korzystną ofertę.

  • Moje rachunki są zbyt wysokie. Co powinienem zrobić, aby je obniżyć?

Przygotowaliśmy szereg atrakcyjnych produktów, które pomogą Ci obniżyć Twoje rachunki za energię elektryczną. Należy do nich m.in. audyt elektroenergetyczny, dzięki któremu otrzymasz zestaw rekomendacji przygotowanych przez certyfikowanego audytora EDF Fenice, pozwalających na zmniejszenie zużycia prądu w Twojej firmie. Więcej informacji o tym i o innych naszych produktach uzyskasz kontaktując się z naszym Centrum Obsługi Klienta lub wybierając zakładkę „Produkty dodatkowe”.

RIGHT COLUMN - photo: 
tania energia dla firm
RIGHT COLUMN - text: 

W przypadku wątpliwości skontaktuj się z naszym 
Centrum Obsługi Klienta EDF.

Czekamy na Ciebie przez 6 dni w tygodniu.

Pon – pt: 7.00–18.00

Telefon: 12 620 98 98 

Lub zaloguj się do eBOK

Jak zmienić sprzedawcę?

Zobacz jak prosta jest zmiana sprzedawcy energii elektrycznej!

poznaj naszą ofertę

Formularz wysłany pomyślnie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą jak najszybciej we wskazanym przez Ciebie czasie.

Zyskaj z nami

Skontaktuj się z nami bezpośrednio:

12 620 98 98

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dla małych i średnich firm