Pomoc techniczna i obsługa klienta

TREŚĆ - główna treść: 

Nasz klient jest dla nas najważniejszy, więc w przypadku  problemów lub wątpliwości nie wahaj się z nami skontaktować. Pamiętaj jednak, że nie wszystkie kwestie zależą od nas. W przypadku problemów technicznych powinieneś zgłosić się do Pogotowia Energetycznego. Aby było Ci łatwiej wyszczególniliśmy konkretne przypadki, w których powinieneś się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta lub Pogotowiem Energetycznym. 


Pogotowie Energetyczne
7 dni w tygodniu przez 24h
Telefon: 991

Skontaktuj się Pogotowiem Energetycznym aby:

  • Zgłosić awarię licznika lub innych urządzeń instalacji energetycznej
  • Zgłosić przerwy w dostawie energii elektrycznej
  • Zgłosić uszkodzenia mechaniczne tworzące nieprawidłowości w pracy sieci, spowodowane przez warunki atmosferyczne (np. przerwany przewód, uszkodzony słup energetyczny), bądź działanie człowieka (kradzież przewodów, uszkodzenia przy prowadzeniu prac budowlanych)


Centrum Obsługi Klienta EDF 
Pon–pt: 7.00–19.00
Sobota: 9.00–15.00
Telefon: 12 620 98 98

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta aby:

  • Uzyskać informację o cenach, promocjach, produktach i usługach oferowanych przez EDF
  • Zmienić swoją grupę taryfową
  • Zmienić zadeklarowany wolumen zużycia energii elektrycznej
  • Zmienić dane widniejące na umowie, bądź dokonać cesji
  • Gdy znalazłeś błąd na fakturze
  • Uzyskać informację na temat salda oraz terminów płatności faktur

 

 

RIGHT COLUMN - photo: 
Energia dla firm
RIGHT COLUMN - text: 

Przerwy w dopływie energii elektrycznej mogą być spowodowane zarówno awarią sieci, zadziałaniem urządzeń zabezpieczających w instalacji (bezpieczników, wyłączników różnicowoprądowych), jak i planowymi pracami modernizacyjnymi wykonywanymi przez lokalnego Dystrybutora.

Jak zmienić sprzedawcę?

Zobacz jak prosta jest zmiana sprzedawcy energii elektrycznej!

poznaj naszą ofertę

Formularz wysłany pomyślnie. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą jak najszybciej we wskazanym przez Ciebie czasie.

Zyskaj z nami

Skontaktuj się z nami bezpośrednio:

12 620 98 98

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta EDF